تفریحی

بایگانی

اس ام اس عاشقانه بسیار احساسی.سری دوم

اس ام اس عاشقانه بسیار احساسی.سری دوم


اس ام اس عاشقانه,اس ام اس ها عاشقانه,پیامک عاشقانه,پیامک های عاشقانه


در این مطلب از سایت انسان شاد برای شما دوستان اس ام اس عاشقانه و زیبا را فراهم کرده ایم.

اس ام اس و آوای انتظار در سایت انسان شاد.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lovely sms

اس ام اس عاشقانه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ای ظریف ترین درد !

که بر سمت چپ سینه ام نشسته ای ؛

اینچنین بی تفاوت نباش …

چیزی که اینجا می سوزد ،

فانوس نیست ؛

قلب من ست …

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lovely sms

اس ام اس عاشقانه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

درست زمانی که سخت به تو محتاجم

بیا …

آن موقع زندگی هم باشی

بیا …

مرگ هم شده باشی

باز هم بیا …

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lovely sms

اس ام اس زیبا عاشقانه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نبودنت به جان من رفته ست

همچو نخی در سوزنی

هر چه می کنم

دوختی به رنگ تو دارد

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lovely sms

اس ام اس عاشقانه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

هر سربازی

در جیبهایش

در موهایش

و لای دکمه های یونیفورمش

زنی را به میدان جنگ می‌برد

آمار کشته های جنگ

همیشه غلط بوده است

هر گلوله

دونفر را از پا در می آورد

سرباز

و دختری که در سینه اش می‌تپد

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lovely sms

اس ام اس زیبا عاشقانه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تن بارانی تو

ابتدای امید من است

و انتهای اندوه من

تن بارانی تو

که چون آب

مرا تشنه می کند

و چون خاک

مرا می پوشاند

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lovely sms

اس ام اس عاشقانه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

همیشه

نداشته هایمان را بیشتر دوست داریم

مثلا

همین دوستت دارم هایی

که تو

هیچ وقت

نمی گویی به من

نمی دانی چقدر دوست شان دارم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lovely sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس ها عاشقانه,پیامک عاشقانه,پیامک های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

باور نمی کنم

مردی که از راه دور

بوسه می نوشت

درجنگی میان کشورهای مان

تفنگش را سمتم نشانه بگیرد

باور نمی کنم

خوشبختی ام

به مرز نرسیده

گلوله خورده است

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lovely sms

اس ام اس زیبا عاشقانه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

از دست دادن هر انسانی که دوستش می داشتم ،

آزاردهنده بود.

گرچه اکنون متقاعد شده ام که هیچکس ،

کسی را از دست نمی دهد؛

زیرا هیچکس مالکِ کسی نیست

این تجربه واقعی آزادی است :

داشتن مهمترین چیزهای عالم بی آنکه صاحبشان باشی !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lovely sms

اس ام اس زیبا عاشقانه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دستم نه

اما دلم به هنگام نوشتن ِ نام ِ تو می لرزد

نمی دانم چرا

وقتی به عکس ِ سیاه و سفید این قاب ِ طاقچه نشین

نگاه می کنم

پرده ی لرزانی از باران و نمک

چهره ی تو را هاشور می زند

هم‌خانه ها می پرسند

این عکس کوچک ِ کدام کبوتر است

که در بام تمام ترانه های تو

رد ِ پای پریدنش پیداست ؟

من نگاهشان می کنم

لبخند می زنم

و می بارم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lovely sms

اس ام اس عاشقانه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

باز تابستانه‌ ی آن تن

کبابم کرده است

تشنه‌ ام ،

شهریور لبهات آبم کرده است

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اس ام اس های زیبای عاشقانه.سری اول

Lovely sms


اس ام اس عاشقانه,اس ام اس ها عاشقانه,پیامک عاشقانه,پیامک های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه بسیار احساسی.سری دوم

 

  • mahmod mousavi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی